Annasfina

Lilla Molly!
Dagen jag drömt om är här,
Idag var jag och kikade på en mopsvalp, en liten mopsvalp som faktiskt fick komma med mig hem och bli min kompanjon, säg hej till Molly!
 
 
Vi har hunnit med en del idag redan, hon har hunnit vara nyfiken, trött, gosig, hungrig, lekfull och godis-sugen, ja typ en massa! Trivs otroligt bra med henne och ångrar mig inte ett dugg, tror Molly är lika glad, hon är inte ett dugg deppig eller ledsen över att ha lämnat sitt hem och mamma, känns fint!

 
dom sista bilderna här e lite suddiga men vill bara visa, hon e lite rolig när hon sover, hon kryper iväg o gör sig längre o längre, gosar ner sig liksom!
 
 
Ja, det var allt just nu, snart skall vi gå ut och kissa en sväng o sedan sova!
 
 
 
 
 
 
#1 - Bananen

Låter underbart. Andra bilden är riktigt jäkla gosig!

#2 - Danni

Åhhhh så fin hon är!

#3 - Johanna

Så glad för din skull, hagalash! <3 :D