Annasfina

synd att det blåser ute,
annars är vädret superfint här hemma i Lövhult!
     Sitter vid min dator och kände bloggsug, konstigt egentligen men det e roligt! Imorgon skall jag och mormor ha en dag på stan, skall bli hur mysigt som helst, arbetsförmedlingen skall besökas också, måste ha en ny aktivitet och jag hoppas så att det bara är någon dag i veckan så jag kan skaffa mig en liten valpis att dela min vardag med! Kanske blir lite valpbesök imorgon också, känns urfint!
     Tycker alltid det är tråkigt att skriva inlägg utan att ha bilder att visa så Vicky får stå för det, bara för att hon e så satans fin!
 
(alla bilder är oredigerade för tillfället, har inget bra program på datorn!)
 
Ha en fin onsdag alla där ute!
 
 
 
 
 
#1 - inthearena.blogg.se

Fin hund och lycka till hos arbetsförmedlingen :)

Svar: hon är underbar :)
annasfina

#2 - isabella

Så fina bilder du tar! :)

Svar: tack så mycket! :)
annasfina