Annasfina

förstafebruari
 
Började min dag såhär, ute i skogen med mina fina hundar!
Vicky fick agera modell som ni ser själva, hon är en mycket fin gammal dam!
Höll mina ögon öppna för varg, hade vart så kul om den hade sökt sig hit, den befann sig igår i ödenäs (min kusin fick syn på den!) men vargen har varit i hemsjötrakterna också, komsikomsi! Man kanske borde vara lite ängslig för sina hundar (eller sig själv) men jag som träffat vargar inne på kolmården med skolan tycker dom är helt underbara, nu säger jag inte att alla vargar är såna men jag tror inte att dom vill något ont iallafall som media och många andra människor vill få det att se ut, dom är ett vilt djur och dom kan vara opålitliga minst lika mycket som en vanlig hund eller andra vilda djur, HYS INTE AGG MOT VARGEN!
 
snart skall min mormor komma hit och hämta upp mig för en heldag i alingsås, skall bli mysigt!
ha en fin första februari!
#1 - Fatma

aw :)

Svar: :33
annasfina

#2 - Annika

Söt hund :)

Svar: tack så mycket :3
annasfina

#3 - Annika

SV: visst är dom :)

#4 - DAISY

Det var jättemysigt! Kram :)

#5 - Esmeralda <3

sv: nice! jo det var gott :D

Svar: :D
annasfina