Annasfina

morgonstundharguldimunja
 
Det är så vackert här i skogen på morgonen, hösten tycks vara dyster och mörk, jag ser bara färger och liv sen har jag ju fina hundar att ta med mig ut och busa med! Filmade lite också, tänkte faktiskt försöka klippa ihop en liten filmsnutt, om jag orkar!
     Igår jobbade jag nästan hela dagen så idag skall jag bara ta det lugnt, tror vi skall besöka Marie, Simon och Jamie idag igen (gos), så jag hoppas på en bra söndag, imorgon är det måndag och jag har lots to do kommande vecka, veterinärbesök, jobba, körlektion, plugga massor av teori, snart skall jag ju faktiskt ta mitt körkort, måste ligga i! 
 
ha en fin söndag! 
 
 
#1 - B R O W N S U G A R

Åh jag vill ha en mops! :D

#2 - Tess

Det var det verkligen! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

#3 - Ella Stork

fina bilder!