Annasfina

blurr
Jag har glömt av att jag faktiskt har en blogg till, en blogg som inte bara handlar om Molly, skriver inte här längre, men det finns så mycket som jag skulle vilja säga, då kan jag ju säga det här? Sen jag senast var inne här och skrev har vi sagt adjö till våran finaste Vicky, Molly har blivit stor tjej och börjat löpa och fått en ny bästis som heter Freja, jag har fått upp kontakten med människor jag saknar, sagt adjö till min fina E som farit sin kos ett tag, jag har förändrats och mår bättre än någon gång förut, känner mig nöjd med det jag upplever i livet just nu, jag vill bara leva i nuet och njuta av alla de fina ögonblick som passerar varje dag, det finns ju så många som vi inte lägger märke till för att våra krav på oss själva är alldeles för stora, för pressande och för kvävande, man behöver ta en minut, andas och se, bara se det som redan finns där och som inte går någonstans och ännu viktigare, tillåta sig själv att känna det kroppen och tankarna känner, för att inte stänga inne något tills senare! 
 
 
 
ta hand om er!
 
 
 
 
#1 - ella

jag är så glad att du mår bra. love yah. ♥

Svar: puuuuuuss<3
annasfina