Annasfina

jag ser allt att ni är några som kikar in här..
.. fastän jag är dålig på att blogga, tänker att man skall skriva när man känner för det och nu gör jag det!
 
Nu är det år 2014, 3 dagar in på det nya året känns det precis likadant som år 2013, men det brukar ju vara så, tid är bara ett begrepp och jag är evig (som di leva säger), har inga löften för detta året men däremot tänker jag inte åta mig några löften som jag inte kan hålla, fiffigt va?
     Fast ändå tycker jag att det känns nytt och fint med ett 2014, ett år till av födelsedagar, blommor som kämpar sig fram, ett nytt midsommarfirande, sena sommarkvällar, höstdagar i halsduk, första snön, nytt julfirande och ett nytt år igen! Så vi får väl se vad detta året för med sig, förhoppningsvis massa godsaker!
 
Mitt 2013 slutade väldigt bra, uppesittarkväll med de godaste av vänner och familj, med ett helmysigt julfirande hos min fina mormor med släkt och vänner, och det nya året skålades in med bästa vän, vänner till våran familj och med min mormor och morfar! Mer kan man inte be om.
 
uppesittarkväll:
 
uppesittarkvällen var mycket mysig med bingo, lite spel, massvis med pingis och dåliga skämt! Julafton och nyår får ett eget inlägg då vårat internet är ganska så dåligt!
 
hoppas alla får en fin fredag och en trevlig helg!

ciao.