Annasfina

Möjligheter, löjligheter.
hit och dit, dit och hit.
fram och tillbaka, tillbaka och fram.
tripp, trapp, trull, trull, trapp, tripp.
 
mina tankar går bakåt, åt sidan, snett.
ganska så trött i stort sett.
 
 
med risk för negativitet nämner jag inte dagens eductus utan hoppar till biten då jag o marie handlade- vilket var väldigt mysigt, lite småprat, minipromenad och skrattande åt olika saker.
     när vi skulle gå ut ur affären så fick jag äran att köra barnvagnen, tycker den är svårsvängd och i ingångstjofräsen så fastnade barnvagnen i kanten var på jag säger lite halvhögt "nää-ää" och till svars, från en äldre dam får jag ett "jooo-oo" och ett leende. Vissa människor är goa och när jag blir gammal vill jag vara sån, sådär social och jävlig!
     nu står soppan i från tisdags kväll på värmning med lax i, så snart blir de käk, chill och senare skall jag chilla lite till!