Annasfina

torsdagstankar
 
hjälp mig då mammsen!!
 
tur att det inte bara är jag som är osmidig, min mollmoll är som matte, tur är väl det för mig!
 
Idag har vi inte gjort många knop molly och jag, vi har varit nere hos mormor en sväng (molly låg hemma och sov) och sedan lagat mat (jag, inga tassar i maten här inte), sen har jag ju färgat håret igen också, men det är ju inte så ansträngande! Tror att molly har varit mer lat än jag idag, så resterande av kvällen kommer vi antagligen bänka oss framför tv:n och bara dega! Tränat idag? nope, ätit morotskaka istället, kände att jag firar med det, för min intervju jag hade igår gick svinbra, så bra att jag tror att jag kommer att få jobba där, på ett hunddagis med jätterara hundar med massvis med promenader och bus, de hade varit drömmen! Kommer få ett samtal någon gång nästa vecka så jag och mollan håller tassar och tummar!
     Jag åt ju morotskaka igår också, jag och Rita skapade den med egna krafter, togs såklart inga kort så ni kan inte få några bevis men kakan vart god fastän frostingen hastades på och smälte och rann av! Hämtade upp lilla Rita efter att jag haft min intervju, även om det bara var några timmar så hann vi med en del ändå, den bästa biten var nog när vi spelade supermario och skrattade åt hur dåliga vi var, fantastiskt!
     Känner att inlägget inte kunde ha blivit rörigare men det får bli så när det är lika rörigt innanför pannbenet!
 
ciao!