Annasfina

ja juste!
Så var det ju det här med att blogga, det går lite i perioder för mig men nu när jag har en ny och fin dator och med HELA TVÅ besökare varje dag känner jag att mina trogna läsare skall få något att sätta ögonen i! (eller tänder om så önskas)
     Med min nya fina dator kan jag redigera bilder, är så nöjd med den och ni borde vara avundsjuka, men bara lite! Det senaste har det inte hänt så mycket, jobb, Molly har blivit friskförklarad men har en massa annat gosigt istället och skall gå på tabletter hela sommaren och kanske resten av livet, likaså med hennes schampo mot svampen, men vad gör man inte för sina finaste? Våren är nästan förbi och sommaren tar snart över, hoppas på värme men ändå inte, trivs så bra i det svalare! Jamie växer så det knakar, snart kikar nog tandsebissarna fram och han har lärt sig att krypa bakåt! Jamie är detta inläggets fotomodell, en riktig linslus! Har för tillfället inte mer att tillägga mer än att jag lyssnar på radio FLODA, värsta knepkanalen med så himla blandad musik jag pratar också med mina fina vänner, så just nu är allt sådär, lugnt, skönt, stillsamt, förutom att Molly dampar men de hör ju till! Jag är stolt fotograf, fast såklart inte till de jag är med på ;3 dom har min far tagit!
lillfisen
titta, jag flyger!
snälla moster, låt mig få äta ditt hååååår.
pusspuss!
 
ja, de var allt för mig for now, lovar att försöka bättra mig med det där som kallas blogga!
ciao.