Annasfina

söndagsöndag
Kom på precis just nu nästan att "vafan, jag måste ju blogga" så här är jag nu och skall försöka knåpa ihop något vettigt och dessutom försöka vara här inne lite oftare, för det är ju roligt att kika tillbaka och dessutom låta de som läser (även om ni är få) få veta vad som händer!
 
Jag stökar och rensara och städar i mitt rum, skall nämligen flytta den 26:e DENNA månaden, så jäkla spännande och pirrigt och såklart -nervöst dock tror jag att det kommer bli prima, det är dags nu för mig och mollsy att bo själva!
 
annars då? Jo nä ah, idag har vi röstat, igår var jag bakis, i fredags hade jag och Marie en dunderkväll på mx efter att ha jobbat hårt hela veckan och kommande vecka skall jag och mollan på återbesök hos vet, det börjar äntligen bli ordning på loppan och sakta men säkert har nästan all päls kommit tillbaka!