Annasfina

¡hola!
De händer såklart alltid en massa saker, men då blir de aldrig att jag bloggar om det, lustigt. 
Just nu handlar allt om jobb, min hund (som fyllde ett för två dagar sedan♥), vanlig vardag, min nya fina symaskin och en förkylning som inte vill lämna mig! 
 
Idag handlar allt om, för tillfället, vindstyrka! Blåser på rätt bra här ute i skogen, jag hör allt hur träden skakar tänder! Sen senare så kommer min fina vän räkan hit och ikväll är det *trumvirvel* MELLOMYS! även om man skrattat åt de flesta bidragen och tycker de e dåliga måste man ändå alltid kolla, de bara är så! 
 
för att vara snäll så skall jag lägga upp massa miniatyrbilder på massa saker som hänt (mestadels för att skärpan är så kass) så att ni ser vad som har hänt! 
 
                                  
 
Ha en fin lördag allihopa!