Annasfina

keliga katter
Det verkar som om att kylan har kommit för att stanna, -10 står graderna på här och nu är det inte längre mysigt och gosigt med halsduk utan också ett måste när man går ut, så man inte förfryser fingrar och öron! Tycker det är skönt med kyla, den har varit saknad!
     Inatt så var båda mina katter så himla söta, Sune kom på kvällen och gosade med mig och mollan samtidigt som han putsade mina armar och händer rena för att sedan somna i en liten fluffig boll vid min sida, då somnade jag gott! Sen vaknade jag på natten och så hörde jag hur de revs under sängen, först blev jag lite fundersam men så smög sassi fram med ögon svarta som natten- busig katt. Hon kröp försiktigt upp i min säng och puttade på täcket med nosen och så gick hon in under mitt täcke och lade sig vid min sida och somnade, där låg jag mitt i natten med en hund på ena sidan och en katt på den andra hur tryggt är inte det? Djur måste vara det bästa som finns, så är det bara!