Annasfina

septemberluften
Imma på fönstren, den kalla luften som fyller rummet och doften av höst, det ger mig faktiskt en stor tröst. Hösten och vintern passar dessutom min garderob bättre, gillar att få palta på mig lite mer kläder!
     Sitter i mitt vardagsrum med musik på, gillar att börja dagen med att tro att jag är den enda som är vaken, det känns mysigt på något vis. Har ju Mollsy bredvid mig dock, hon slickar på soffan som om jag smetat in den med glass och det har jag inte!
     Är hemma sjuk och har varit sedan i tisdags, fastän halsen är tjock och näsan är täppt har jag njutit lite av dessa dagar, att inte göra så mycket och hinna göra ingenting för en stund, tror man borde bli bättre på det!
    
ha en fin torsdag på er!
#1 - ella

puss på dig fina, bra att du höstmyser! jag är också lite sjuk, kan sända mentala bättringskramar till varandra. hälsa molly från mig! ♥

Svar: Puss på dig med! Vill höstmysa tillsammans med dig, din fis. Ja det får vi ju göra då! Molly hälsar tillbaka massvis! Saknar dig ❤
Annasfina