Annasfina

Nästanjul
Försöker spendera så mycket tid jag kan i mina teoriböcker, det är svårt, inte allt för roligt och väldigt mycket att ta in, men jag gör mitt bästa och måste plugga nu, för denna månaden är det dags! Kan ha mitt körkort om ca. två veckor, så jag får se till att klara det!
 
Annars händer det inte så mycket, min fis till hund har varit på flera veterinärbesök och vi har konstaterat demodex och att hon hade en inflammation i huden där de skrapat (under första besöket), är glad att dom hittade vad som är fel och behandlingar har pågått i en vecka nu och det är återbesök på Torsdag! Önska Mollan lycka till!
 
Oktober avslutades med en bakdag, pappsen och jag gjorde massor med bullar medans mor och syster bakade en snabb silviakaka emellan! Jamie var också med såklart, fast sovandes! November började inte så dåligt den heller, vart och shoppat med bästa vän och vi har lunchat uppe hos syster, fint det!
     Här är lite mixade bilder jag hittade på kameran ifrån slutet av oktober och nu i november, njut! (varning för bildbomb)