Annasfina

Branäs 2013
Har inte skrivit om mitt äventyr uppe i Branäs än!
Egentligen finns det väl inte så mycket att säga, sjukt mysigt var det iaf och väldigt roligt att få åka både snowboard och skidor igen! Tänkte att jag langar lite bilder, nästan alla bilder när vi åker är på simon, vi andra kanske var sämst helt enkel? Fast så var det nog inte.. Det är min far som tagit nästan alla bilderna, han kanske gillar simon eller något! Lägger ut några av de bästa bilderna iaf! Längtar tills nästa gång jag får åka bräda, är så himla mycket roligare än skidor, synd bara att en otränad kropp känns döende efter att man åkt några åk!
 
trötta efter att vi åkt knapplift!
 
fina syster som ser en aning lurig ut.
 
Några hoppbilder!
 
roligast var nog när pappa skulle hoppa.. rak som en pinne och landar med ett magplaskliknande dyk!
 
jag försöker se lite tuff ut inför kameran en bit bakom åker bella!
 
rasmus, simon och sen är jag där bakom! (här hade vi bytt till skidor!)
 
lilla mamma!
 
simon och hans syster åsa!
 
jag avslutar det hela med en avslutningsbild!


 
 
 
 
#1 - alma

Sv: Ja, det har vart bra! Hur har du haft det i helgen?
KramKram :D

#2 - Esmeralda <3

sv: Tack! tränar du något?

#3 - Endolia

Ser jätte kul ut. Har aldrig åkt skidor faktiskt.
Mina yngre syskon har varit i Sälen och åkt flera gånger men jag är för feg så håller mig till en påse att åka pulka på haha :)

#4 - inthearena.blogg.se

slalom är så kul!
snowboard har jag aldrig åkt. vet inte om jag vågar :P