Annasfina

2014-02-22
Jag har äntligen gått och blivit med ett jobb, det blev helt ändrade planer och jag fick ett jobb närmare hemmaplan, de bara passar så bra just nu, de kommer så lägligt! Hundarna är fantastiska, även om vissa av dom är helt lost, några av dem drar så att armarna flyger av men vissa av dem är lydiga som attan, det är just det som är så fint, de finns lite att jobba på, utveckla, eftersom många av dem är dagishundar kan man bygga upp relation med dem och lära dom saker! Jag jobbar inte bara med hundar utan också med deras sex fina hästar, dom är, hur man nu skall sätta ord på det, trygga! Så himla snälla, lugna men med en gnutta bus och otroligt vana vid oljud och annat som kan få en annan häst att kuta iväg o springa över människor och orsaka kaos. (ja, jag tycker hästar är lite läskiga ibland) Dessa hästar har dock lyckats charma mig!
 
 
Lördag idag, mellomys snart, sova tidigt, ladda upp inför ny arbetsvecka, bara vara lugn och inte göra många knop -så skall min helg se ut!